Opdrachtgevers: Humanitas
Opdracht: Maak een campagne gericht op jongeren met problemen.
Middelen: Podcasts, logo’s, website, video’s voor op socials.
Teamgenoten: Sjoerd, Catelijne, Twee andere deelnemers van DAM, Overhaus, Ava Meijer (videoproductiebedrijf) en Ruben Røben.
Humanitas vroeg DAM om een campagne te maken gericht op jongeren met problemen. Vier deelnemers van DAM hebben hier aan gewerkt. Overhaus heeft de campagne begeleid met op video gebied hulp van Ava Meijer (videoproductiebedrijf) en Ruben Røben. De campagne is groot opgezet met logo’s, podcasts, een website, diverse video’s, posters, flyers en filmpjes voor de socials.
“Hier voelt het niet als zeuren als ik mijn verhaal vertel.
Ik kan mijn verdriet delen.”
“Door eerst een paar keer samen met mijn maatje te gaan, durf ik nu alleen te zwemmen”
“Ik ben nu mijn schulden aan het afbetalen. Het lukt zelfs ook om een beetje sparen”